No, I'm not.
2009-04-19 @ 20:11:42



Nu har jag kollat klart på One tree hill och Gossip girl. Jag tyckte Gossip gril var skit bra innan men det blir lite sämre nu tycker jag. Det händer bara massa nya saker hela tiden, när mna tror att det ska bli bra så blir det dåligt direkt. haha. Men aja. Jag sak gå och lägga mig tidigt idag så jag inte blir sjuk. Fast jag vill ha varm choklad. Det kanske jag gör sen till kvällsmat!

Imon är det skolaaaaaa. Jag orkar verkligen inte det alls. Så går jag från 8 till 4 med. Bara tråkiga lektioner. Vi kanske ska till simhallen imon med. Men det vill jag inte, fast jag sak nog ta med mig vanliga gympa kläder.
Puss                                                                                                                                                          Keep i on wax - Alexisonfire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback