Men plåtarna till himmlen var slut när vi kom dit.
2009-04-18 @ 12:48:10

Igår var det jätte kul och mys. Jag och Mirre cyklade till Thilda och då gjorde vi en kladdkaka eller aa kaka och kaka mer smet typ. Men den var asgod! Sen chillade vi lite och sånt. Var i hennes rum som var asfint :D:D Jag vill ha det. haha. Sen stack vi till Thilda kompis och där var några mer typ. Kollade på film sen stack vi hem. Jag sak lägga ut bilder sen men jag har min brors dator nu.

Idag har jag kollat på The hills. Säsong 1 är klar nu. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Jag sitter i pyjamas nu så jag ska snart klä på mig och sminka mig. sen ska jag till göteborg och spela match.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback