Imooooooon!!
2009-04-22 @ 22:34:59

                                                                                               Underoath.

Varit lite dålig på att skiva nu men jag inte haft tid. Min dator har sen har jag massa att göra. idag har jag varit i skolan och sen åkte jag till stan med Mirre och Thilda :D mysmys. Sem hem och börja packa min väska, kunde inte packa så mycket eftersom jag ska använda massa saker imon och på fredag. Får skynda mig skit mycket på fredag hem efter skolan.

Imon är det torsdag och det är skola som vanligt men sen ska jag till Göteborg :D:D UNDEROATH!!! Åh jag läääääääängtar! Det ska bli skit kul. Förbanden är också asbra, jag kan inga låtar så men jag har hört dom :D Sen snabbt hem och sova. Jag tror inte jag kommer att skirva mer denna veckan, kommer hem på söndag så det blir la då eller på måndag!
Puss

Kommentarer
Postat av: E

Dom är ju apbra! Vilka är förbanden? =)

2009-04-28 @ 20:09:55
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: Emma

åh. TBS! synd att dom inte skulle spela då.

2009-04-28 @ 22:17:54
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback