Hemma.
2009-04-26 @ 19:52:38

Då var jag hemma från Skövde :D Det var kul! Vi kom till kvartsfinal i a-slutspelat och vi spelade skit bra den sista matchen, vi kunde ha vunnit om vi hade satt alla skotten. Men det var kul ändå, snygga människor med (hatten och Matsalen) hahha. Fast buss resan hem var lite seg, jag var astrött och det var typ några som skrek och skrattade ashögt 24/7 men aa det gick la bra ändå.

Nu ska jag chilla och kanske kolla på gossip girl som jag fick spela in sen sak jag sova tidigt, sjukt trött. Imon ska jag till tandregelringen och nästa gång jag sak dit ska jag ta ut tandställningn :D:D:D
Puss

Kommentarer
Postat av: Besiana

hatten var inte såå snygg, och synd att man inte fick se vem matsalen var ;)



bussresan var ju rolig, haha macke, björn och johan = dumma i huvudet;)

2009-04-27 @ 20:04:43
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback