Gottis.
2009-04-17 @ 15:36:02

                                                                                               Goooooooot.

Nu är jag sjukt mätt. Jag har gjort amerikanska pannkakor och man blev asmätt. Men dom blev skit goda! Har inte gjort så mycket idag, plockat upp på mitt rum och spelat Kycklingstuds! Jag var asbra ju. Det var aslänge sedan jag spelade det men det gick bra ändå. Haha. Ska smsa thilda med och fråga hur vi ska göra ikväll. Jag vill grilla fast vi ska äta asgo mat hemma men jag får se hur det blir. Vi kanske inte kan grilla hon henne men hoppas det. Det är mys!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,visst är den söt! Får den om 2 veckor:)

2009-04-17 @ 15:43:04
Postat av: LISEN

SV: Åh, tack så mycket =) <3

2009-04-17 @ 18:22:14
URL: http://lisenlundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback