They gave us two shots in the back of the head and we're all dead now.
2009-09-07 @ 21:29:13

spinningen var riktigt kul idag!! jag har aldrig gått på det innan så det var kul. det kändes ju liiiite i låren alltså men det kändes bra att träna! cyklade hem sen, vilket var jobbigt!! gjorde amerikanska pannkakor. goda blev dom med. men man blir sjukt mätt. hahha. har även gjort en liten tunn slinga i håret som gömmer sig lite. svart är den. min bror färgade håret så det blev lite färg kvar så jag tog det. hahaha. mna ser den inte riktigt men iblan så kommer det fram.

imon är det skola. 8.10-18.00! yeeeeeeeees! hahha. nej men hoppas vi får vara i mörkerrummet imon då. et sa han i alla fall. tror jag. kanske ska träna med sen men jag måste pligga matte. det är cp svårt. nu ska jag läsa!
Puss


Kommentarer
Postat av: emma

sv: okej :) hemmagjort är oftast snyggast ;) som här.



hoppas dagen blir bra, så den går snabbt :)

2009-09-07 @ 21:38:18
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: Marit

Fantastisk headeR!

2009-09-07 @ 22:38:41
URL: http://maritfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback