Nothing to wait for.
2009-09-01 @ 18:51:19

trött är jag nu. och varm. började 8.10 och hade matte i 80 minuter. den suger. sen hade jag hål så jag stack hem och sen lite mer lektioner där en var tre timmar!! fast den var slapp. bara photoshop. sen foto! jag trodde vi skulle vara i mörkerrummet idag men icke. vi bara framkallade själa filmen typ. och det tog aslång tid så det tog hela lektionen. fast jag kom lite sent med. var tvungen att åka till kavntum och köpa en fralla (höll på att svälta ihjäl) och kön var sjukt lång men det gick bra :D han såg mig inte när jag kom in typ. haha. nu ska jag chilla lite och sen plugga enelska. jag vill inte vara hemma. mamma har symöte -.-
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback