I'm comin' home.
2009-09-22 @ 18:16:36

hemma från skolan nu! lutade digital skapnade nätsan två timmar tidigare så jag, linn, clara och thilda stack hem till thilda och gjode kaffe och muffins :D goooooott. sen var det foto. det gick bra. var i mörkerrummet och blev riktigt nöjd med min bild :D yay. har också kommit på vad jag sak göra på foto arbetet! nästan i alla fall. nu ska jag byta om och cykla till mirre och där efter Bodybalance :D har aldrig varit pådet innan men jag hoppas det är lite chill för jag har sjukt mkt träningsvärk i låren nu från igår XD hahah. sen måste jag trän på gitarren och göra engeksla läxa.

aa just det! Enter shikari kommer till Göteborg :D:D:D:D:D YAAAAAAAAAAAAY! 10 januari. ville gå på dom nu i november men det var i köpenhamn så jag orkade inte men så nu i göteborg. asnajs. ska kanske på paramore med med Mirer och thilda i stockholm :D måste bara snacka med mamma och pappa först. kanske sksa dra till the devil wears prada med och sen har jag ju biljett till alexisonfire :D mkt konserter men jag gillar det :D
Puss

Kommentarer
Postat av: olivia

sv: tack:)<33

2009-09-22 @ 21:50:02
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
Postat av: Thilda

hahah såg det ;) Nee du missade ingenting !!!! helt meningslös lektion alltså ^^ aja, tand reg is the shit ;)

2009-09-23 @ 15:46:53
URL: http://thildaericson.blogg.se/
Postat av: emma

tack :)



mycket på gång här ^^ kul med alla konserter!

2009-09-23 @ 19:20:54
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback