Everybody's fool.
2009-09-03 @ 19:04:32

fotolektionen var kul idag :D förutom att jag var tvungen att cykla i världens ösregn!! shit vad det regnade alltså. jag var helt blöt. min byxor var inte så mysiga. och det var typ vattenpölar i mina skor XD hahaha. men även om det regnade så stack jag och emma ut och fotade!! jag tror det blev najs denna gången. första gången böev nog ine så bar bilder men nu hade vi lite mer fantasi! jag fick stå i en asdjup vattenpöl och hoppa så att det splashade, i stan XD folk kollade lite konstigt på mig. hahaha. nu ska jag göra engelska läxa!
Puss 

Kommentarer
Postat av: miranda

naaaaaaaaajs :D

2009-09-03 @ 19:13:50
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback