Let's get retarded.
2009-10-20 @ 21:51:01

nu sitter jag och kollar på desperate housewives. det är najs. chill dag i skolan idag med, bärjade ju 12 och hade bara två lektioner. det var inte lika chill när jag kom hem bara. bröjade med fysiken direkt typ. hatar det. det är assvårt med. får plugga asmkt imon. och thilda cp som slipper det provet!!! hahahahaha. när dphw är slut ska jag typ gå och sova. har html prov imon med. kom på att jag rev sönder det pappret. ingen aning varför. hahaha. retard.

imon fyller Mirre år!! :D:D yaaaay. GRATTIS!! hoppas du får en bra dag. gitarr imon med. najs. och plugg. bajs.
Puss


Kommentarer
Postat av: Miranda

Tääääääääääck!! XD med koffe blir varje dag en bra dag HAHA XD <3

2009-10-21 @ 10:10:18
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback