I'm not used to it.
2009-10-26 @ 16:28:12

kom hem från stan för att tag sen. det tog lite tid innan jag hittade vad jag skulle ha men det gick till slut!! det gick sjukt segt i början. hittade ingenting och det ösregnade. det sög. men sen kom Ludvig så vi tog en kaffe på eh och sen httade jag presenter! :D najs. när ja kom hem såg jag att skolkortet hade kommit! hahaha. jag ser ganksa rolig ut fast jag blev myyyyyycket bättre än förra året. fick också ett kuvert från Lisa tror jag det var. det borde det vara för hon är den ända som är i usa som jag känner. eller nej thilda med XD haha. men jag får inte öppna det förrän jag fyllr år. alltså på onsdag :D gulligt. men nu måsye jag skynda mig. ska vara hos mirre om 13 min. måste byta om också.
Puss

Kommentarer
Postat av: EmmaConstance

Svar: Ja, visst är de.. eller inte alla låtar. Men rätt många av deras är bra iaf :)

2009-10-26 @ 18:52:06
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback