I wanna be there for you.
2009-10-12 @ 08:06:15



har lagt ut denna bilder några gånger innan XD men jag gilalr den. jag seer ju  ut som ett retard men annasr är den najs.


godmorgon. har inte orkat skriva innan så det får bli nu! haha. i lördagskväll var jag hos Thilda och kollade på fotboll med några till :D skooooj vare. chilade lite med sen och hade vattentävling. haha. mötte ludvig i stan sen vid ett typ och det var myyyyycket folk. kände mig lite mobbad XD

igår var jag hos mormor och fikade. gooott. sen typ chillade jag bara här hemma. idag är det likabehandlingsdag i skolan och jag rokar inte det. ska snart dra men jag måste ringa pappa för han MÅSTE boka beiljetter till Kent!! dom släpps idag kl 9 :D kommer ta slut snabbt tror jag mn jag sak ha en. hahahha. nej nu ska jag borsta tänderna!
Puss


Kommentarer
Postat av: miranda

Challig bild =))))))))))))))))) ;)

2009-10-12 @ 13:19:58
URL: http://´mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: Kimberley Ann

Mysig bild!

2009-10-13 @ 16:29:23
URL: http://kimberleyann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback