Född till tönt.
2009-10-07 @ 08:28:57

shiiiiiit. började 8.10 idag då. vaknade kl 8 så jag försov mig lite. har typ aldrig försovit mig innan XD någon gång måste ju vara den första. haha. vi hade bara webdesign så kanske inte jätte viktigt ast vi ska ha prov på fredag så det hade ju varit bra att vara med men skit samma. fick ju sov längre och det behövdes, är alltid astrött nu mera.

ska till skolan om ett tag då och sen hem snabbt och äta och träna på gitarren och sen dra till gitarren. haha. tror det var min låt nästa gång :D den känns svår men skit samma. det blir nog najs. igår var jag och Mirre på Bodybalance med. det är asnajs. man känner sig så lugn efteråt! men det var en liten besvikelse då en viss person inte dök upp XD hahaha. nu ska jag gå och göra någonting.
Puss

Kommentarer
Postat av: Miranda

en VISS snygg människa!!! ;)

2009-10-07 @ 11:34:52
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: johanna [fotoblogg]

skitfin blogg!

2009-10-07 @ 15:40:17
URL: http://mixband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback