Det är över nu.
2009-10-08 @ 22:32:17

kom precis hem från en liten promenix med bror. suttit och spelat Tony Hawk eller hur det nu stavas hela kvällen med bror och lyssnat på braaaa musik :D najs har det varit. bara för att göra Mirre lite glad så kan jag ju skriva att det blev kaffe med. så nu kom det med i detta inlägget med XD hahahaha. ska typ snart gå och lägga mig, är sjukt trött. måste bara kolla när jag börjar imorgon! sovmorgon i alla fall. kollar nu på mitt hår och ser att jag måste verkligen färg det snart. sjukt sletet är det nu. får bara hitta en dag då thilda och jag kan!

jag är med i veckans blogg också! hos Kimberley Ann. rösta gärna på mig om ni vill :D här kan ni rösta!
Puss

Kommentarer
Postat av: sannie

du har fått min röst ;)

2009-10-09 @ 09:48:18
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du fick mi röst med, sjukt fin & intressant blogg har du :D

2009-10-09 @ 12:34:23
URL: http://lindbaack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback