Det är över nu och jag som aldrig gillat nostalgi.
2009-10-25 @ 22:50:41

har fortfarande inte gjort något idag typ. kollade på oth och gg innan då. det var najs. jag har fixat lite mer saker här på bloggen men inga stora ändringar precis. fixat till länkarna och profilbilden och lite sånt. jag blir typ aldrig riktigt nöjd med designen.

ska snart gå och lägga mig med. är astrött. och hungirg typ. kanske tar en lite macka innan jag sak sova. imon ska jag till stan för att köpa presenter bla. ska kolla runt lite med. har inte varit på stan på aslänge så jag måste kolla igenom affärerna. sen blir det nog träning också. måste bara boka mig på något. ska kolla nu vad som är ledigt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback