You have no reason to celebrate.
2009-11-23 @ 14:35:48

hej. började kl 1 idag och slutade 40 minuter senare. ovärt. haha. kommer göra det varje måndag med. haha. ganksa gött men det känns lite onödigt. nu är jag hemma och har duschat, var bara tvungen XD haha. ska snart göra mig lite mat och sen kl 4 ska jag till lbs för att möta Olivia! ska vara med henne idag. mys. får se vad vi hittar på. åh det är najs att ha intetnet igen! haha. måste lägga in ny musik på min ipod med. har massa ny musik på min dator som jag måste lyssna igenom! najs äre. jag kom på en sak innan, det är snart december :O assnabbt har det gått ju. då är det snart julafton och sen januari och Enter shikari!!!! hahah. jag har blivit helt besatt av det bandet. men sjukt bra.
Puss

Kommentarer
Postat av: Thilda THE AWESOME

Ååh, det är därför som jag inte sett några bloggginlägg på ett tag.. tyckte väll att det var lite knas ;) Good to have you back ;)

2009-11-23 @ 21:14:23
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback