Snakebite heart with a bubblegum smile.
2009-11-26 @ 12:58:55

shit vad jobbig dag i skolan!!! nje jag skoja. had ebarta två lektioner och båda var ganksa slappa. till och med fysiklabben var slapp. det var asfint väder innan typ så jag tänkte att jag skulle dra ut och ta kort när jag kom hem från skolan. slutade ju 12. men nej så blev det inte. typ vid 12 tiden så blev allt bara grått och det började regan jätte mycket när jag skulle cykla hem :( bajs. hatar det. har nu hål i 3 timmar. har ju foto då, redovisning med! fick reda på det i tisdags att det skulle vara klart idag! hade inga bilder heller XD men nu har jag tre och det ska man ha typ! så det löste sig! vet inte vad jag sak hitta på nu. kanske spela gh. får se!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback