I'm always wishing to late.
2009-11-18 @ 19:36:14

igår var asnajs!! :D stcak från skolan kl2 och sen stack vi till göteborg. chillade där ganks lönge innan vi stack till brew house. det var kallt!!! varmt när vi väl kom in. fick stå själv de två första banden. det sög. alla andra var över 18 och var i baren. snällt. men när Alexisonfire spelade var alla med!! sjuuuuuukt bra var det :D vi sket i sista bandet för ingen ville se det och alla var trötta. sov hela vägen hem med. najs.

idag har varit cp. fick skynda mig i morse asmkt, hade ingen cykel så jag fick gå till skolan och hade 10 min på mig. kom fram till skolan och lägger in mina saker. då kommer en  i min klass och säger att lektioen är inställd. YEEEES. nej det sög. så köpte lite kaffe och chillade. sen slutade det typ med att alla somnade ju xD eller mest thilda! hahha. för söt. sen gitarr idag med. najs var det. shorline idag. nu ska jag göra något skoj.
Puss

Kommentarer
Postat av: PETER

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm JULESKUUUM!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<

2009-11-19 @ 12:52:45
URL: http://peter.se
Postat av: Thilda

GOtt att sova :):):):)

2009-11-19 @ 20:11:59
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback