But no one never has to know, that inside we're broken.
2009-11-09 @ 21:47:24

har inget internet på min dator så jag får sitta på min brors dator nu när hgan inte är hemma. haha. idag var det skola som vanligt. hade bara två lektioner idag. sen stack jag till stan med Mirr! najs var det. satt på miggen och fikade ganksa länge sen typ chillade runt på stan. det är så mysigt nu när det är mörkt ute! sen hem till mirre och chilla typ. nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen sen typ sova. är så sjukt trött på dagarna nu för tiden. jobbigt är det.

imon ä det skola ige då. haha. inget foto imon, det är inställt. har inte varit där på aslänge men det går nog bra! :) så jag slutar fyra imon. hoppas jag är frisk imon med. hatar att ha ont i halsen. odag har jag hostat hur mycket som helst. bajs. nej nu ska jag dra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback