But he keeps on forgetting.
2009-11-22 @ 23:19:57

jag och mirre bakde för ett tag sen. asgott.

AAAAAAAAAAAAAAH!!!! JAG HAR INTERNET!! min bror är nog bäst :D:D:D jag är asglad!!! hahahaha. slipper ringa dit med. har ju inte haft internet på aslänge men nu!! hahahaha. så nu håller jag på att ladda hem massa program som jag måste ha. måste fixa photoshp på något sätt :P eller jag måste bara ha en sån kod. får köra med picasa så länge typ. kommer inte alls bli samma redigering på bilderna men skit samma.

igår jobbade jag. fyra timmar!! sjukt länge. hahaha. men det var ganksa chill för det var typ inga där på kvällen. sen hem ich fixa till mig och sen dra till Linn. där blev det tre filmer, ben&jerry, ostbågar och chips! najs var det. fast inte min glass :( skulle prova en ny och den var jätte äcklig. uuuusch. det suger när det är just en sån glass. idag har jag vait med Mirre och chillat typ! :D najs.
Puss


Kommentarer
Postat av: miranda

What he wrote down, the whole crowd goes so loud

He opens his mouth, but the words won't come out

He's chokin, how everybody's jokin now

The clock's run out, time's up, over bloah

Snap back to reality, Oh there goes gravity

Oh, there goes rabbit, he choked

He's so mad, but he won't give up that



DET ÄR GREJOR!!

2009-11-23 @ 13:54:03
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: Victoria

åh, vad det ser gott ut!!! :>>>

2009-11-23 @ 17:59:14
URL: http://knytaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback