12345.
2009-11-05 @ 10:09:32



yo. sitter här hemma nu med mitt te och kolalr på tv. ska snart göra mig ordning ocb dra till skolan. har bara e lektion, 40 min. waste. men sen ska jag till gbg med brooooor. ska ju på konsert idag!! naaaaaajs. the devil wears prada är det. tror det kommer bli naaajs. så vi sak åka ganksa tidigt så kan man chilla och skit.

igår var det skola ocjh sen gitarr! på kvällen kom mormoroch morfar hit för att gratta ludvg. han fyllade år igår! grattis :D han fick en skjota av mig! fin var den. men nu ska jag göra mig i ordning! och det är sjukt kallt idag. 3 grader stod det innan :O sjuuuukt. blir strumpbyxor under byxorna idag ju!! hahaha.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag verkligen ÄLSKAR dina bilder! =)

KRAM!

2009-11-05 @ 10:59:31
URL: http://www.mikaelaloves.blogspot.com
Postat av: alicia

fin bild!

2009-11-10 @ 18:36:54
URL: http://juliaochalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback