One on one forever.
2009-06-10 @ 19:50:55


gamal bild, ny redigering.


Åh nu har jag typ lov kan man säga. Hade bara en lektion idag och den var på håsten och där spelade vi boule :) jag och tina förlorade men vi var bäst tror jag. haha. Sen hemma har jag hjälpt mamma lite till imon, städat mitt rum och spelat sims XD hahaha. Fast det cpar och jag vet int5e varför, jag ska prova igen snart.

Imon är det studenten. Så det kommer komma folk till oss för att fira min bror och han ska få en jätte fin present av mig som jag köpte idag :D och jag köpte också en skjorta till mig själv som jag har letat jätte länge efter!
Puss

Kommentarer
Postat av: Ctina

vilken fin bild! :O

2009-06-12 @ 23:04:43
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback