Vad vore jag utan dina andetag.
2009-12-07 @ 21:17:31

hej. sovmorgon idag som sagt! najs var det. slapp lektion sen hem och chilla lite typ. sen gick jag ner till stan för att träffa mirre! det blev en lite fika. asgott. fast inte min bulle :( den var döbakt, ingen kanel typ och mandelmassa i. men ah där satt vi ett tag. skulle köpa stickor också men det kunde jag inte för jag ahde inget garn sa hon i affären. får la köpa garnet först då. hahaha.

imon är det tisdag. inget foto imon heller. asnajs. ska plugga massa matte imon, har prov på torsdag. bajs. men jag tror att det är ganska lätt. eller hoppas det i alla fall!
Puss

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

Förlåt om du inte vill ha reklamkomentarer eller något sånt men det skulle betyda så grymt mycke om du ville vara med i min fototävling som jag har tillsammans med www.tvspelsweb.se! För mer information läs här:

http://malinhee.blogg.se/2009/december/fototavling.html#comment

priset är två stycken objektivlock i valfri storlek och det är ju alltid bra att ha!

2009-12-08 @ 20:34:21
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback