This town will be the downfall of us all.
2009-12-06 @ 21:10:20



min dator har blivit lite cp. jag vet inte vad det är med den men jag hoppas inte jag behöver installera om den igen! då får jag damp. menmen kollade på film innan med mamma! The holiday blev det. jag är sjukt efter med den filmen. jag hade alltså inte sett den innan XD hahaha. sen blev det gossip girl! najs var det. nu sitter jag och skriver en önskelista till mor och far. längst upp står la pengar och ny ipod! lyssnar även på ett band som jag upptäckte innan idag :D a day to remember! sjukt bra!! :D

Imon börjar jag kl 1. naaaaaaaajs. ska sova länge. ska not till stan efter skolan, slutar ju tjugo i två. haha. jag ska köpa garn och stickor XD HAHAH. mobbat. men jag ska sticka en halsduk! bara en vanlig rak lång halsduk. det blir najs tror jag. men jag har ingen aning vad jag ska ha. jag får la fråga. hoppas någon kan följa med mig. och man vet aldrig vilka man kan se på stan på måndagar!!! visst mirre? XD hahahahahahahahah jag dör.
Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: haha, grymt! :D

2009-12-06 @ 21:43:20
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
Postat av: Miranda

Hahaha, stan+måndagar= dreamcommingtrue XD HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA!!



Lauren XD för kul, OCH NEJ!!! Inte massivt!!! Du ser ut som lite som svampbob (bara för att göra en liknelse) HAHAHAH XD <3

2009-12-06 @ 22:14:28
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: olivia - fotoblogg

sv: hahahahaha ja fan det gör det! xD hahaha<3

2009-12-06 @ 22:19:52
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback