The sky is filled with light, can you see it?
2009-12-08 @ 22:43:59


cupcakes från i somras typ som för övrigt smakade röv.
då var denna dagen slut med. haha. bögigt det lät. men i all fall. asslapp dag i skolan., hade två inställda lektioner så slutade 1 istället för 6. gaaaaaanska najs var det måste jag säga. sen träffade jag mirre, vi chillade lite och gjorde pannkakor. asgott var det. sen ugly betty och desperate housewives för mig. sjukt spännande ju!!!

Imon ska jag till skolan. måste plugga matte nu med alltså. ska göra det på hålet och efter skolan. något som är jobbigt nu är att jag inte har något program jag kan redigera mina bilder i!! jag hatar det. photoshop funkar inte ocj picasa suger. kan typ inga andra XD hahaha. aja. det är därför det inte kommer någora nya bilder i bloggen. bara massa gamla äckliga bilder.
Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

cupcakes är så fina :> tråkigt att dom var äckliga dock xD haha

2009-12-09 @ 18:43:29
URL: http://knytaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback