Nobody said it was easy.
2009-12-05 @ 15:57:49

dååå har jag jobbat klart för dagen! fick sprina fram och tillbaka hela tiden typ. först matsal sen köket sen matsal och sen köket. haha. men det var ganska najs! så nu vet jag inte vad jag sak göra. men jag kommer nog på något. hoppas jag. det är estetkonsert idag med men jag orkar inte gå och känner att jag inte hinner det.

igår efter skolan var jafg  med Mirre. vi chillade lite och så . gick promenad och köpte marabou. för gott. sen typ somnade vi. hahaha. jag snackade med mirre och sen helt plötsligt så svarade hon inte mer XD hahaha. sen typ somnade jag med!
Puss

Kommentarer
Postat av: törnrosa

Det enda rätta!! XD

2009-12-05 @ 16:12:34
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: lisa

precis när jag gick in på din blogg lyssna jag på den låten så EXAKT när din rubrik kom så spelades den meningen Nobody said it was easy :o crazyyy shit

2009-12-05 @ 16:29:57
URL: http://lisabostrm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback