Jag ska göra nånting, jag ska slå er med häpnad.
2009-12-21 @ 10:15:23

goooooodmorgon! nyss ätit frukost med hela familjen. mys var det. alla är lediga utom jag. bajs. så fick frallor till frukost och allt. för gott. men fick damp innan när jag vakande. hunden i huset bredvid kunde ju inte vara tyst!!! den skällde asmkt. så typ drekt när klockan ringde med. cp hund.

har bara en lektion, sen baka christmas cupcakes med Mirre. ååh hoppas dm blir bra! och fina då. ska sen fixa massa grejer här hemma. julgranen kanske ska upp och pyntet och sånt. så får hjälpa till med det. det ä myyyyys. det är ganska mkt sm är mys nu enligt mig XD hahaha. men det är najs. nu ska jag öppna chokladkalendren!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback