Its hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep.
2009-12-01 @ 09:50:37

då var det 1 december! mysigt är det. sjukt kallt är det idag med. det måste nästan vara minus idag. hade frost på min sadel. hahah. har haft matte nu och börjar igen kl 12. så ska leta upp lite bilder till digitalt skapande lektionen för gelleriet ska vara klart idag! trodde nästa men aja. ska också hinna äta något. är ashungirg redan.

just det, igår beställde jag även en ny mobil! så jag får hemd enom några dagar! :D naaaaajs. har mammas gamla nu och den är tråkig. haha. så hoppas den nya är bra! nu ska jag då leta bilder och äta pistagenötter! gottis.
Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: mina är också väldigt sönder :( och nej, converse vill man verkligen inte slänga.. Det går inte!

2009-12-01 @ 10:54:53
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jag äälskar din header! sjukt fina bilder alltså. :)

2009-12-01 @ 17:33:54
URL: http://talnervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback