Du vet om vi hade haft sånna battles så hade jag vunnit varje gång/mirre.
2009-12-13 @ 12:22:42

HAHAHAHAHAHA mirre gillar du min rubrik? :D jag dör.
jag hatar min dator igen. den har seriöst damp. men ah dn funkr i alla fall. haha. igår var jag på stan, kollade på match och var med Mirre. på kvällen stack vi ut i kylan och köpte glass på donken XD hahaha. mobbat. men det var asgott. sen var det typ ännu kallare. sen då skulle vi klla på Underoath konsert på datorn och det tog la typ en timma för datorn att starta men det gick tillslut :D haha. asnajs.

vaknade kl 12 idag och ska snart klä på mig och göra mig iordning lite. vet inte vad jag ska göra idag men det får jag se. mina föräldrar stack till gbg helt random nu XD hahaha. har inte köpt en ända julklapp heller, ska nog till stan imon och köpa det XD haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: sannie

nää :) fast mia sa att jag skulle vara det, eftersom hon aldrig har gjort en sån piercing förut. Men jag bara "äh! nu kör vi!" XD



Visst man får göra på ett annat sätt. man får gräva och ha sig XD

2009-12-13 @ 13:21:16
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: asdfgjklö

lika sant som att down har down och att rösten har rösten, som att måndagen är MÅNDAGEN till och med lika sant som att Aaron är GUD XD

2009-12-13 @ 20:56:13
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback