Breakdown.
2009-12-20 @ 19:06:04


hihih svampbob fick också vara med.

äntligen är jag klar med städningen. det är asfint här nu! så snart kommer det in lite julpynt och sånt här inne och så blir det ännu finare. det är sjukt kallt här hemma men jag har höjt  mitt element och tänt massa ljus så det ska bli varmt i mitt rum :D

var på stan innan också och åt med brodern min. sen skulle vi gå hem. jag höll på att dö. det var så sjukt kallt. jag kunde typ inte prata XD hahahaha. joo det kunde jag med jag var helt cp. usch. men det äör mysigt ute nu. massa snö har det kommit. myyyyys. nu ska jag chilla vidare.

just det. jag funderar på att bya bloggnamn igen. jag gillar verkligen inte detta alls :( bajsbajs. men vet inte vad jag vill ha istället och det är jobbigt att byta för jag har skrvit här i snart ett år men aja. jag får se! kanske bytar efter nyår.
Puss

Kommentarer
Postat av: miranda

breakdown är såååå rätt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! speciellt i high school musical!! :O

2009-12-22 @ 17:26:18
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback