We are shadows.
2009-08-31 @ 22:29:17


Var ju i hallen innan jag sncka med don. det gick bra. så nu går jag inte i basket längre. känns lite konsigt men ändå ganksa skönt. jag tycker bara lite synd om han, det finns typ inga kvar i laget och det kanske inte ens blir något lag. men jag hoppas det! aja men det löser sig.

var ute och tog lite bilder innan i regnet! ble några bra faktiskt. så det kommer la några  bilder med droppar på kanske :P lite tråkigt kanske men hoppas ni överlever!

har nyss duschat och ska gå och lägga mig nu! börjar 8.10 imon och slutar 18. inte kul. men det sista är kul :D sen vet jag inte vad jag ska göra. mamma ska ha symöte här hemma halv sju så jag vill ju helst inte vara hemma XD hahaha. annars får jag la stänga in mig på mitt rum (som vanligt) hahaha.
Natti.
Puss

 


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

snyggt!



sv: oh yes, it is!

ur mitt perspektiv är batterigreppet sjukt värt. ska du iväg och fota under dagen eller på en större händelse, så räcker batteriet i evigheter :-D och det vertikala greppet är underbart!

2009-09-02 @ 17:28:55
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Erika

Underbart vacker bild!

2009-09-06 @ 14:57:13
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback