Everytime I think.
2009-08-19 @ 22:28:49


idag har jag verkligen inte gjort något alls. det suger. suttit vid dator och kollat på rosa :D haha. sen stack jag hem till morfar för han ville att jag skulle ta kort på solnedgången men det blev kanske inte jättefint. ah det är bilden i inlägget. haha. det var sjukt kallt att cykla hem med. men nu är jag varm för jag har datorn i mitt knä och det är vaaaaaarmt. bränns typ.

Imon skajag träna -.- om jag är frisk då. men det är jag säkert :) det går typ fram och tillbaka hela tiden. på mogron är jag frisk men på kvällen blir det sämre typ. cp. sen vet jag inte vad jag ska göra. jag gör typ aldrig nått känns det som fast det gör jag ju. hahaha.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback