Titta den gungar.
2009-08-19 @ 12:41:19


Har inte riktiigt orkat skirva. har inget att skiriva om eller några bilder. haha. men igår var jg med Mirre på kvällen. gick till stan och chillade typ. askallt var det. sen hem till mig oich jag förgade mitt hår!! man kan säga att det är.. rött. det är asrött men jag gillar det :D haha. sen drack vi te och kollade på Livet enligt Rosa! för bra är det. sen typ somnade jag? hahaha. det var ju inte riktigt meningen men det var gött.

Idag har jag inte hunnit med så mkt. har ätit frukost och nu kollar jag på Livet enligt rosa igen :D asså det är sjukt kul! får la se sen vad jag gör. bajs.
Puss

Kommentarer
Postat av: Olivia - fotoblogg

Fin bild!

2009-08-19 @ 21:25:36
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback