The world keeps on turning.
2009-08-13 @ 19:09:31


åh vad det ser ut som att jag kan!!! -.-'

var ute lite innan och fotade. blev inte så bra men några kanske. hann inte ta så mkt för jag var i skogen och sen började det åska och skit. så jag ville inte vara i skogen då XD hahaha. sen kom regnet. så jag stack hem och drack oboy och spelade sims! :D jag vill ha trean XD har bara tvåan, men denna gubben som ag gjored nu går på univeristet! dååååååå vet ni. haha. nej men sen har jag inte gjort något mer typ. vet inte vad jag ska göra nu heller. det suger. kanske ska redigera några mer bilder på gt! Mirre har också lagt ut bilder från det! kolla det.
Puss

Kommentarer
Postat av: Miranda

Naaajsig bild :D ett D HAHAH, vilken låt är rubriken ifrån?<3

2009-08-13 @ 21:24:05
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Va bra:), Jo med mig är det oxå bra:)

2009-08-14 @ 13:18:23
URL: http://amaandasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback