För gullig.
2009-04-20 @ 16:59:54

Idag är jag typ sjuk. Jag har skit ont i huvudet och är förkyld. Kommer säkert få feber med jag hoppas inte det. Jaghar inte gjort så mycket idag mer än varit i skolan och haft tråkigt. Men när jag kom hem såg jag en lapp på mitt från min bror, det stod typ För att du är du, bäst med. ily<3 //ludvig. Så hade han köpt nudlar till mig, ingen aning varför men lappen var asgullig!! :D Tack<3

Nu ska jag chilla och sen ska jag cykla till Lisa för vi sak til träningen. Jag ska inte vara med men jag sak kolla. Jag orkar inte det egentilgen men jag måste för vi ska spela cup i helgen så jag mpåste vara där. Nu ska jag chillidilla!
Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny, fotoblogg

sv: tack detsamma, du har riktigt fina bilder i din header! ja, det är verkligen hur bra som helst. jag köpte det i början av hösten och sen dess har jag i princip bara använt det. det blir jättebra skärpa och oskärpa och tack vara den stora bländaren går det ju att få kort skärpedjup. enda minuset är att det är lite plastigt och autofokusen är ganska seg. men det är helt klart prisvärt! :)

2009-04-20 @ 17:23:43
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/
Postat av: Jennifer Nilsson

Hej! Skicka gärna in en bild på din tolkning av Vårens nya förälskelser! Det är ingen tävling, så ta och läs mer om det här: http://jennifni.blogg.se/2009/april/varens-nya-foralskelser.html#comment

2009-04-20 @ 18:25:49
URL: http://jennifni.blogg.se/
Postat av: Besiana

SV: haha, jajaja! ;) det är bara dom två låtarna som du visade som var bra! =D



juste, det fanns plats för mig - eller egentligen skulle jag få åka bil med Jens :O Men Don sa "det är klart att du ska åka med dina kompisar, se till att du kan vara med så fixar vi platsen då" SÅ nu måste jag prata med typ solvei (stavning) om det går att betala så här sent :S i hope so!

2009-04-20 @ 20:27:25
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback