If you talk you better walk.
2009-03-25 @ 20:21:52


Just nu håller jag på att plugga franksa -.- det suger. Men jag har prov på fredag och jag är ju inte precis jätte bra i franska så jag måste plugga ganksa mycket. Men annars idag har jag inte gjort så mycket. Gjort våfflor :D:D Det är ju våffeldagen idag! Dom blev skit goda, fast inte dom i botten. Sen jag har läst lite med. Spännande spännande.

Nu måste jag tillbaka till pluggandet och musiken! Sovmorgon i morgon med :D Men jag slutarkl 4 och ska spela match sen kl 7. Vi skulle ha samling kl6 men sen sa han att det var bra om man kom halv 6 för att gå igenom massa skit, får se om jag orkar det.
Puss     
London beckoned songs about money written by machines - PANIC! at the disco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback