I think we're all gonna blow.
2009-09-14 @ 21:35:24

tja. träningen idag gick bra! det var mkt jobbigare idag än förre gången :P vet inte varför. kanske inte är riktigt frisk än. är lite förkyld XD haha. men ah det gick bra i alla fall. vi chillade litsen efter tröningbe, stid utanför och snakcade ett tag men sen körde vi. sen stannade jag och Mirre och snackade sjuuuukt länge :P kom hem typ 10 i 8 och träningne var slut halv 7. hahahha. men det var så najs väder ute fast sen blev det kallt. inte najs.

imon är det skola då, 8.10-18. hatr ett hål efter första lektione så jag kanske måste göra lire matte då. ligger lite efter. på foto lektionen tror jag vi ska framkalla :P det var inte så kul, men det funkar. nu ska jag snart nana!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback