....
2009-09-18 @ 15:09:51

jag är död. igår var det nollning! den var sjukt kul!! roligare än förra året med. jag, linn och thilda träffde en skön person XD hahaha. jag och linn snackade med han sjukt länge. det var kul. vet inte riktigt om allt han sa var sant, menmen. hade ingen cykel så pappa fick hämta mig.

idag då, var det ju vandring i åkulla eller till åkulla kanske. vandrade ju typ 1.5 mil eller nått :P eller 1 kanske det var, långt vard et i alla fall. men det var ganksa kul. vi gjorde nudlar på spritkök och hade mysigt. nu är mina ben döda och jag ska hjälpa till att tapetsera mitt rum!
Puss

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: ohh, =O nja, idag är det ju fredag! haha ;D

Ska nog bara ta det lugnt ;)



Btw: Vem tycker du är snyggast, Rob eller Johnny?

Svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg! :D

2009-09-18 @ 16:16:37
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback