Jobb.
2009-09-26 @ 10:36:43



har typ nyss ätit frukost och ska jobba om en och en halv timma! igår kväll kollde jg på film, tretton blev det. hade inte sett hela den så jag gjorde det igår då. den är la sådär typ. lite jobbig. ho är ju cp ibland. men ah. ska jobba till kl 3 och sen hem och chilla och göra mig iordnng. sen vara med Mirre! ska vara med henna typ lämge för dom har typ gäster. vi får se vad vi hittar på :) har inte så mkt mker att säga för nu ska jag gå och ta bort mitt nagellack och klippa naglarna lite. hatar att man inte får ha nagllack på donken. det suger.
Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

jag älskar verkligen färgerna i den här bilden, så himla höstiga :)

2009-09-26 @ 13:50:28
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback