Korv.
2009-10-18 @ 17:59:10

Igår kväll var jag med Mirre. spelade Amped och chillade typ. det va asnajs. redigerade en asläskig bild på mig själv XD hahahha. ska skicka den till bessi sen. hahah.

nu har jag typ ingen känsel i mina fötter. har precis varit ute och tagit lite bilder med mamma. mys. men det var askallt. innan idag spelade jag lite mario cart med bror och sen blev det pizza. gott vare. nu ska jag snart kolla på One tree hill och Gossip girl!! hoppas gg är bra dag, det är ju första avsnittet på tredje säsongen. naaaaaaaajs :D sen chillllllla. ska lägga in bildena sen så det kanske blir någon bild här senare!
Puss

Kommentarer
Postat av: Miranda

Vi åt med pizza idag............HEMMAGJORD! :O Det var galet! XD

2009-10-18 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback