It's time the fat cats had a heart attack.
2009-10-15 @ 12:10:21



hej. lite dålih uppdatering har jag haft men jag har pluggat massa matte. hade prov idag i matte c. det gick skit. det kändes verkligen inte alls bra och jag tror inte hag kommer klara det. säger typ alltdi det men nu är det så XD hahah. aja får öa hoppas att jag klarar det!

Nu sitter jag och kollar på tv och sak snart plugga. har HTML-prov imon och jag kan inte det heller. assvårt är det att läsa sig alla koder och skit ju. men men får ha papper om man vill. får se om jag tar det. har färgat hårt med! thilda var så snäll och gjorde det på mig :D tack! det blev jättefint!
Puss


Kommentarer
Postat av: nathalieh

hej, fin blogg!

hur är det? :)

2009-10-15 @ 21:05:01
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: olivia - fotoblogg

sv: ja det är det! :D

2009-10-17 @ 10:45:59
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback