Apart from yours.
2009-10-30 @ 10:44:47

igår var jag hos mirre. vi lagde mat. asgott. sen kollade vi på Distrubia. igen. hahaha. har sett den typ 5 gånger nu XD sen blev det en låååååångcyklen runda på min cykel. men det var asnajs. sen te. vi satt också och försökte kommma på vad vi ska vara idag då. har lite ideer i alla fall.

idag ska jag till staden med bror. måste köpa presnet till pappa. men det kommer bli senare för han är seeeeg. sen ska jag och mirre fixa oss! och på något sätt ta oss till väröbacka. ska fråga morfar XD hahaha. buss kan vi ta men tiderna suger.
Puss

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

sv: tack :D

din blogg var jättefin! diggar din hårfärg också btw ;D

2009-10-30 @ 15:28:45
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback