Vals för satan.
2009-11-07 @ 12:00:02

igår kväll var jag hemma hos tina! mys var det. kllade lite på idol, eller jag kollade typ inte. satt vid datorn XD socialt! sen fixade tina en asfin look till mig XD hon sminkade mig assvart och håret gjorde vi så att det såg ut som sidecut typ. det var faktiskt ganksa fint! :D men det ska jag inte ha men det såg inte konsigt ut i alla fall!

skulle jobba idag egetligen men mår inte bra så jag fick sjukanmäla mig. det känns typ inte bra att jobba pp donken om man är typ förkyld och ont i halsen. så jag fick vara hemma. måste till stan med för att köpa fars dag present! (Lisa kolla den särskrivningen då! :D hahha) men nu ligger jag lyssnar på Kent Röd!!!! NAJS. den är asbra! vi fick hem den igår men dn finns även på spotify. nu ska jag fixa håret!
Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah fan jag vill bara hoppa in i texten och rätta det xD

2009-11-07 @ 15:54:07
URL: http://lisabostrm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback