Om jag hade lite kraft kvar att ge dig, om jag hade lite hjärta att dela med mig, om jag hade lite kärlek så var den till dig.
2009-11-12 @ 13:27:26

bajs på min dator. den är helt paj typ. jag fattar inte vad som har hänt med den. jag får seriöst damp. måstre ju ha en dator!!! men ah, nu sitter jag på minbrors rum igen. dricker lite kaffe och har det chill. ska till rosenfred för att ha foto idag kl 4. bara två lektioner idag med, slutade 12. vi hade en labb på 80 minuter idag, jag och Sibel blev klara efter 20 XD hahahaha. för bra ju.

imon är det fredag! göööööööött. ska på estet sak imon med Mirre och några mer tror jag. det blir nog mys! men nu ska jag fortsätta att chilla och lyssna på Hectic! lyssna på den hääääääär. för bra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback