Some might say.
2009-05-25 @ 17:49:26

Nu ska jag snart böra klart min bokrecension! Inte alls mycket kvar nu så hoppas det går snabbt. Sen efter det ska jag hjälpa pappa med att baka till basket avslutnigen idag och sen måste jag fixa mitt hår. Jag ser ut som ett troll just nu.

Imorse då trodde ju jag att jag började 8.10. Så var det med. Jag fårgade en i min klass och hon sa att alla skulle börja 10 så jag åkte ju så jag var där 10 men när jag kom dit så var det folk i klassrummet och läraren hade genomgång. Vi började 10 i. Men det var inte min grupp utan det var den andra men alla hade samtidigt för dom trodde att det var hel klass. Så jag hade rätt från början bara ingen annan var där XD hahaha. Alla fattar, jag vet.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback