Am I just too stupid to realize.
2009-05-28 @ 17:20:52

Nu håller jag på med ett arbeta som ska vara klart imon :s har nyss börjat typ. Jag har skit mycket till imon men jag skla nog hinna med allt. Jag har teknikutveckling, svenska (muntlig redovisning som jag fick idag), engelska och franska natoinella imon. Trodde jag skulle hinna plugga kemi idag som jag inte fattar något av men kanske inte. Jag ska ju till donken idag med, hoppas det går bra denna gången coh att han är där.

Nu måste jag återgå till mitt "studiebesök". Man skulle på studiebesök till ett företag men jag har inte hunnit så jag är inne på deras hemsida och skiver svaren där, allt finns på deras sida!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback