After everything has changed.
2009-05-28 @ 22:13:04


                                                            Det är Mirre som har tagit denna bilden på mitt öga!

Intervjun idag gick bra tror jag :D snackade lite men sen var jag tvungen att ha referenser eller nått så jag ska fixa två stycken och sen maila det till han! Hoppas jag får detta jobbet. Jag vil ha det.

Jag blev klar med allt som jag skulle göra utom kemi plugg då men det får jag göra i helgen. Imon är det skola som vanligt då fast med nationella prov i franska som jag inte känner mig så säker på XD hahaha. och sen ska jag vara med Olivia om det blir som vi sa! Vi ska ta kort tror jag och typ chilla. Asnajs.
Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej!

Idag tipsar jag om din blogg på min blogg!

Jag tycker att du tar jättefina bilder :)

2009-05-29 @ 14:44:58
URL: http://turnupthesound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback