Your revolution is a joke.
2009-03-22 @ 20:12:52

Idag har jag bara chillat typ hela dagen. Kollat på desperate housewives, alice i underlandet, one tree hill och gossip girl :D hahaha. Lite tv. Sen har jag läst med, den är spännande nu ju!! :D asbra.

Imon är det skola -.- jag orkar varkligen inte det. Helgen tog verkligen slut jättefort. Det kändes som lördag idag men det var det ju inte. Aja, om tre veckor är det påsklov :D Tror jag ska till Göteborg då eller någon annan gång. Måste ha nya kläder. Så jag ska spara pengar nu, typ inte köpa något förrän jag ska dit.

Och just nu sitter jag och lyssnar på bra musik :D Alexisonfire är det nu bara för hans röst är bääääääääst. Han sjunger verkligen skit bra!! Fast det känns jobbigt att sjunga samtidigt som man spelar trummor :P det gör han i underoath med. Fattar inte hur dom klarar det. haha.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback