När det blåser på månen.
2009-03-23 @ 21:15:17

Hemma från träningen nu. Det var ganksa kul idag faktiskt men det var jobbigt. Det är typ inte så pfta det är jobbigt på våra träningar :P Man får typ inget av det men idag var det bra :D Så nu är jag klar, ska bara bortsa tänderna sen ska jag lägga mig och läsa lite och sen sova. Jag ska lägga mig tidigt idag så jag inte är så trött imon :) Plus att börjar 10.10 imon med så jag har sovmorgon!

Det jag vill ha nu är sommar, långt lov, nya kläder, ny inredning och sånt i mitt rum, lite mer städat på mitt rum och kladdkaka. haha. Men mest sommar :D:D Jag orkar verkligen inte med skolan just nu, vill bara ha sommarlov!!! Det är asgött. Så har man ledigt ganska länge och behöver typ inte tänka på något, eller kanske att skaffa pengar med annars typ inget. Och sen är det ljust typ hela dagen och det blir inte så kallt. GAAAAH, vill ha det nuuuu!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback