Måndag.
2009-03-23 @ 16:59:42

Idag är jag verkligen sjukt trött. Jag har typ varit nära att somna varje lektion. Det kan bero på att det är asfint väder och jag bara sitter inne i skolan från kl 8 till 4 med typ inte långa raster. När det är fint vill man vara hemma!! Eller aah ute kanske. Förövrigt sög skolan med.

Nu har jag inte gjort så mycket hät hemma, ätit lite och snart ska jag åka och träna. Hoppas det blir roligt idag. Sen ska jag nog läsa lite i boken, sjukt bra är den :D:D Jag är på den sista delen nu!!

Imorgon har jag sten prov. hahaha. Läraren ska alltså lägga fram massa stenar på ett bord så ska vi gå runt där och skiva ner namnen på dom. Ganska onödigt tyvker jag. Varför ska man kunna det? Det är typ inget man behöver sen. Fast det är typ inget av det jag gör i skolan :P haha. Typ bara engelska och svenskan ibland.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback